سفر ما به سوی CO2 Neutrality

پایگاه دانش

با C.C.Jensen به اهداف زیست‌محیط سازمان خود دست یابید

فیلتر

C.C.JENSEN در خط مقدم پایداری قرار دارد و از سال ۲۰۰۸، زمانی که ما مأموریت خود را برای تبدیل شدن به یک شرکت خنثی CO₂ آغاز کردیم، این کار را انجام داده است. این ابتکار توسط مدیریت ارشد رهبری می‌شود، و در تمام گوشه‌های شرکت – هم در میان کارکنان اداری و هم در میان کارکنان تولیدی ما رشد کرده است.

استراتژی پایداری C.C. JENSEN دارای سه رکن است: (۱) خودمان، (۲) محصولات ما و (۳) مشتریان ما. همه حوزه‌ها بر حفظ زمین ما تأثیر دارند، و ما یک رویکرد ساختاریافته در مورد چگونگی دستیابی به هدف CO₂ خود در هر سه حوزه داریم. بیایید به جزئیات بیشتری از این سه حوزه بپردازیم.

خودمان

هدف C.C.JENSEN خنثی‌شدن کامل CO2 است. از سال 2008، ما بر روی کاهش ردپای CO₂ در عملیات خود کار می کنیم، با تمرکز بر کاهش مصرف برق، گرمایش و سرمایش، سرمایه گذاری در انرژی های تجدیدپذیر و گذار به خودروهای الکتریکی، تغییر رفتار کارکنان در دفتر، و اجرای صرفه جویی در انرژی در خانه هایشان، تبدیل منابع گرمای فسیلی به منابع پایدار و کاهش چشمگیر سفرهای کاری.

از سال 2008 تا 2019 ما توانستیم ردپای CO₂ خود را در این حوزه تا 80 درصد کاهش دهیم که نتیجه تلاش مشترک همه کارمندان به سرپرستی یک کمیته راهبری داخلی است. از سال 2021، صرفه جویی در CO₂ بخشی از عملکرد عادی روزانه شرکت بوده است، و ما به ابتکار استاندارد شده مبتنی بر اهداف علمی می‌پیوندیم تا ارزیابی تلاش خود را برای مشتریانمان آسان‌تر کنیم.

محصولات ما

فیلترهای روغن CJC از بسیاری از فناوری ها برای پایدار بودن و صرفه‌جویی در مصرف انرژی استفاده می کنند. فیلترهای داخلی ®CJC  فاقد فلزات، پلاستیک و مواد شیمیایی است، اما از ماده ای با ردپای کربن کم – یعنی سلولز چوب تولید می‌شود. ما موتورهای بهینه در مصرف انرژی را روی تمام فیلترهای روغن CJC پیاده‌سازی کرده‌ایم که مصرف برق را 35٪ در مقایسه با موتورهای سنتی کاهش می‌دهند. و در نهایت، CJC® Flow Drive (مبدل فرکانس) ما روی فیلترها، تمیز کردن روغن را بدون پیش-گرم‌کردن ممکن می‌سازد، که به نوبه خود باعث صرفه‌جویی زیادی در مصرف انرژی در بسیاری از کاربردها می‌شود.

مشتریان ما

هنگام استفاده از فیلترهای روغن CJC، مقدار زیادی CO2 ذخیره می‌شود، زیرا روغن ماندگاری بیشتری دارد و نیاز به جایگزینی با روغن جدید کاهش می‌یابد. قطعات موجود در ماشین آلات مشتریان ما نیز دوام بیشتری دارند و ضایعات روغن کمتری وجود دارد و نیاز به حمل و نقل کمتری برای تعویض روغن و قطعات یدکی وجود دارد. به طور کلی، این امر باعث کاهش CO₂ می شود و همه این دستاوردها را می توان بعنوان تعداد زیادی از تجربیات مشتری مستند کرد و بنابراین می تواند توسط مشتریان ما در گزارشات پایداری -Sustainability Report – آنها در نظر گرفته شود.

  • در بخش نیرو، طول عمر روغن توربین گاز را می توان تا سه برابر افزایش داد و در مجموع ۲۱۶ تن CO2 در یک دوره ۱۰ ساله صرفه جویی کرد.
  • در بخش انرژی باد یک فیلتر روغن ®CJC حداقل یک بار در ۱۰ سال در هر یک از توربین های نصب شده CJC صرفه جویی می کند و باعث صرفه جویی ۲ تن CO2 می شود.
  • در بخش صنعت، یک کارخانه کوئنچ می تواند طول عمر روغن را دو برابر افزایش دهد و در مجموع ۱۱،۵۰۰ تن CO2 در یک دوره ۱۰ ساله صرفه جویی کند.
  • در صنایع دریایی، فیلتر روغن ®CJC به جای استفاده از فیلترهای سانتریفیوژ می تواند تا ۱،۶۸۰ تن CO2 در یک کشتی در یک دوره ۱۰ ساله ذخیره کند.
  • در بخش معدن، اجرای یک فیلتر روغن ®CJC ، به میزان ۷۵٪ از تعویض‌های روغن را ذخیره می کند که برابر با ۲،۸۴۶ تن CO2 در یک دوره ۱۰ ساله است

وقتی تمام نصب‌های فیلتر روغن ®CJC در سراسر جهان در نظر گرفته می‌شود، کل صرفه‌جویی CO2 در سایت‌های مشتریان ما از ۵۰۰،۰۰۰ تن  CO2 در یک دوره ۱۰ ساله فراتر می‌رود.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.